Het geven van feedback is belangrijk in elke professionele setting, en dit geldt zeker ook tijdens het proces van aanwerving. Wij verkiezen een andere vorm, namelijk Feedforward. Een communicatiestijl die zich focust op de toekomst om de prestaties van jouw medewerkers te verbeteren. In tegenstelling tot traditionele feedback, die zich richt op verleden prestaties en fouten, is feedforward gericht op het helpen van de ontvanger om te groeien en verder te ontwikkelen.
Je kan dus beter praktische tips geven en concrete aanbevelingen voor verbetering, in plaats van de nadruk te leggen op wat er fout ging. Zo help je jouw (toekomstige) medewerkers om hun kwaliteiten en vaardigheden verder te ontwikkelen.
Met de focus op de toekomst, is dit een hulpmiddel om de kwaliteiten en vaardigheden van uw medewerker op een positieve manier te stimuleren. Een feedforward gesprek is een waardevolle toevoeging voor een succesvolle samenwerking en geeft elke partij inzicht in zijn of haar werkprestaties. Tips of begeleiding nodig bij het opvolgen van (nieuwe) medewerkers? Wij helpen jullie graag verder.
In de dynamische wereld van werk en loopbaanontwikkeling spelen verwachtingen een cruciale rol. Werkgevers hebben bepaalde verwachtingen van hun medewerkers, maar tegelijkertijd hebben medewerkers ook verwachtingen van hun werkgevers. Het begrijpen en vervullen van deze wederzijdse verwachtingen is essentieel voor een succesvolle en bevredigende werkrelatie. In deze blog gaan we dieper in op de verwachtingen in beide richtingen.
Vaartstraat 25
8500 Kortrijk
T +32 (0)56 225 880
info@aanwervingshuis.be
Antwerpse Steenweg 25
9080 Lochristi
T +32 (0)9 310 83 39
gent@aanwervingshuis.be
© Aanwervingshuis - BE 0875.548.823 - Privacy Policy